2010. szeptember 8., szerda

Tetoválj ki! Vol 2

És megvan, és megvan... Rászántam magam, és Pók mester karmai között ma reggel egyesültem a jellel, amit magamra álmodtam. Lehet, hogy ez "csak" egy ábra, de én nem így érzem, és örülök neki...

"Új illatok, új remények,
Új bűnök és új erények,
Hitem veleje, véremben izzó varázslat,
Örökre bőrömbe vésett, tiszta alázat"

Sajnos egyelőre még olyan, mintha söréttel lőttek volna oldalba, kell neki pár nap, míg letisztul. De pont olyan lett, amilyennek megterveztük, így a homélyosra sikerült fotó helyett felrakom a tervezetet:




Remélem, soha nem bánom meg ezt a döntést...olyasvalami ez nekem, ami mesél. Talán csak nekem, talán még pár embernek...de jó, hogy van:)

2 megjegyzés:

  1. Ez azért elég sokat mond, ha mögé néz az ember...;)

    Remélem, már szép és egyszer csinálsz róla egy jobb fényképet is...:P :)

    VálaszTörlés
  2. Mondjuk,ha mögé nézel,ott a bordáim vannak...ááá..bocs:) persze,majd csinálok,idővel,1-2 hét...felrakom majd ide.(is:))

    VálaszTörlés