2012. június 18., hétfő

Your time has come



Ez lesz a blognak az a bejegyzése, ami alápakol még egyet -sokak szerint- amúgy sem kisméretű egómnak. Na jó, szerintem se pici. De most kell, kell, kell. Aki nem eszik ilyesmit, szórakoztassa magát ezzel: 
http://www.youtube.com/watch?v=6RTa4QmLFcI

 De ritka dolog, hogy az ember fia az álmait látja megvalósulni.Találtam egy német juhászt. Úgy három hete. Ezzel kezdődött az egész. Mi mással. Ez nagy vonalakban egybeesett azzal, amiről az előző bejegyzés szól. Hogy ugye elhagyom az Animal Spiritet. Namost, a kutyula kapcsán felvettem a kontaktot egy Animal life nevű osztrák céggel, ez szintén amolyan állatvédő egyesület, kihegyezve a Canis lupus familiaris bodriensisre. Átnéztem a honlapjukat, hoppá mondom, ezek kínlódnak egy kutyaotthonnal Agyarországon. Megy is, nem is. Inkább nem, mint igen. Ejnye, gondoltam, ezeknek egy kuruclegény kéne, mert ugye hiába az akarat, ha senki nem eszik sauerkrautot Magyarföldön...Szóval, futottunk pár kört, kerülgetve a forró kását, tárgyalás az egyik főnökkel, majd a másikkal, ma végül megállapodtunk, nagyjából az elképzeléseimnek megfelelően.
 Megyek haza Magyarországra, egy állatotthon főnökeként. Nem, nem álmodoztam ilyesmiről gyerekkorom óta. Tényleg. Nem vagyok boldog.
Dehogynem. 
Teccikérteni.

:):):):):):):)XD:):):):):):):)

We packed the wagons a'thing arranged,
There is no turning back
The time has come all to soon
A stab allthrouch my heart

The afterglow

Glimmereo on the roof of our homestead
We bode the nightfall at hand
Believe set out into the dark

In this night the fires roared

As fields were set ablaze
It rained ash from the sky
In a flaring hiss at night




2 megjegyzés: