2013. május 16., csütörtök

Hogy csesszük fel a magyarok agyát? Angolul.



Szia nép! Szembetalálkoztam a minap egy okosságos weboldallal, az a neve, hogy Matador Network. Ez amolyan utazgatós, világról képet adós, mindenkit szeretős, kultúrákat megismertetős, világcsavargós oldal. Elég sokan posztolnak ki az oldalra blogbejegyzéseket utazásaikról, élményeikről éééésss...rájöttem, hogy elég sok nemzet fia írt már "how to piss of a..."- azaz "hogy csesszük fel az agyát a..." című bejegyzést. Van szó arról, mi bolondítja fel zimbabwe népét, vagy a franciákat, mit kérdezzünk a némettől, ha káromkodást akarunk hallani, vagy a csehtől. Ja igen, így is került elém az oldal, Zasszony küldte át, mert épp Prágába készülünk. 
Na.
Bennem meg felhorgadt a szittya vér, hogy mondom nehommán a magyarokró ne legyen illen!! Hát írtam egyet. Az irománnyal egy baj volt, hogy az oldal angol, ezért angolul írtam meg. Az angollal úgy vagyok, hogy szerintem bárki tudja szépen beszélni, de pontosan senki, szóval eltársalgok én gond nélkül ángliusul, de a nyelvtan az ittott lukas. Ez elmegy a mindennapi életben, de mondom ha blog, legyen kövér. Elküldtem nekik az irományt, és az egyik szerkesztő-ezúton is köszönet neki- kijavította, letisztázta a szöveget. A letisztázást mondjuk elég bőségesen tette, úgyhogy nagyjából mentessé vált a Thorium blogos stílustól, viszont nyelvtanilag igenszép lett, szóval ebből a szempontból közösnek tartom az irományt, és én már bele nem nyúlok mégegyszer, feneotteszi. Mindenesetre kint van az oldalon, olvashatjátok itt:


Illetve ha minden igaz, nemsokára kiposztolják a fészbuk oldalukra , meg a twitterre is.

Úgyhogy. Egyetek gulást!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése