2011. június 2., csütörtök

Motor helyett Medve



Ismét sikerült "nemránéznem" a blogra pár hete. Nem mintha eseménytelen pár hét lett volna...a napokban morfondíroztam rajta, hogy írok egy bejegyzést a mostanában szokásossá vált közlekedési módszeremről, a motorozásról, és hozzá fűződő viszonyomról, gondolataimról, de...ma találtam az utcán egy plüssmedvét. Itt be is fejezhetném, mert tulajdonképpen ennyi. Feküdt, háttal a porban, félig szétszabdalva, egy réteg sárral elkeveredve. Ha egy huszas lett volna, vagy egy csavarkulcs,aligha veszem fel. De a játékmedve valamiért mindenkiben, aki nem ölte ki magából a gyerekkort, emlékeket, érzéseket támaszt. Nem sokkal Karácsony előtt találtam egy hasonlóan nyomorúságos állapotú mackót, azt kimostam, és nekiajándékoztam egy hozzám közel álló embernek. Ez a jószág most még a mosógép foglya, majd unalmas perceimben nekimegyek tűvelcérnával, és megfiatalítom. Úgy hiszem, ő is ajándék lesz. Talán kicsit jelképes.
A motorokról pedig legközelebb:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése