2015. január 25., vasárnap

15



Alapfelállás: harmincas fehér férfi, termetesebb, szőrösarcú, loboncoshajú, akcentussal. Úgy néz, mint a vasvilla, továbbá megeszi a húst és megissza a sört. Aztán. Hatos kutya, nagydarab, 42 foggal, hangos, szőrös, fingik, meg minden. Ez a páros ugye alapból kevésbé bizalomkeltő a legtöbb ember szemében, mint mondjuk egy tizennyolc éves hosszúcombú tanulólány. És ez a kettő szeretne Bécsbe költözni, Bécsbe, ahol egy zsebkendőnyi szobáért elkérik az ember havi fizetését, és még két ojrót. Ráadásul kertes házba, ehető áron. Tudom, írtam már erről eleget. Meg mondták mások is, hogy nehéz. Én meg tudtam, hogy nehéz, csak nem hittem el, hogy lehetetlen :)



Íme, hölgyekurak, kedves tévéhallgató és rádiónéző gyerekek, az új Porta ala Thorium. Fincsi, mi? 
Jó persze, most elképzelitek, hogy egyedül, makszimum másodmagammal randalírozom körbe ezt a cifra palotát. Hát, ugye még mindig Bécsről és a bécsi árakról beszélünk, szóval, ha ránéztek a képre, azon ott van a baloldali kis erkély, arról nyílik két ajtó, na abból a "tufelőli", az vezet az én birodalmamba. Ami egy cirka 18 négyzetes szoba. A házon sokadmagammal osztozom, ez ugyanis egy úgynevezett WG. A WG a "Wohngemeinschaft" német szó rövidítése, ami nagyjából annyit tesz: lakóközösség. Csak nem tudom, mennyire használjuk ezt így magyarban, szal marad WG. 

Ez pediglen a következőképpen találódott: emm, ezt kezdem most Ádámtól és Évától. Pontosabban Szebitől és Esztitől, akik egy baráti párocska, mármint egymásnak a párjai, ami nyilván több mint barátság, mármint kettejük részéről egymás felé, de nekem nem párom egyik sem, csak  barátaim, tehát komámember és komámasszony, na, értetlen népség! Szóval. Múlt héten kezdtem ugye az új munkahelyen, de még nem volt hol laknom. Hát ők befogadtak ideiglenesben, mint az állatvédők. Vasárnap érkeztem, egyheti tiszta alsónadrággal, fogkefével, meg tusfürdővel. Kaptam egy díványt, meg egy sarkot, bőven boldog voltam vele.

 Aztán, csiholtam netet, böngésztem a hirdetéseket és szerda este találtam egy hirdetést, hogy ház, kerttel, meg minden. Csütörtökön délelőtt felhívtam, mondták, Kutya Úr jöhet. Ugyanaznap este elmentem megnézni, aláírtam a szerződést, csókolom. 

Tegnap este érkeztem. Egyelőre Kutya Úr nélkül, némi bölcs szülői sugallatra, mely szerint előbb melegedjek be én. Produktívnak érzem magam. Azóta összeszereltem az ágyamat, meg egy polcos szekrényt. Kutya-és bombabiztossá tettem a kertet, lecseréltem a zárat a kapun, fixáltam a kerítés alját, és húztam fölé mazzagot a necces helyeken. Tudom, dz-vel írják, úgy is ejtik, de így mókásabb. Lecseréltem a szobámon a zárat. Nem mintha bárki új életet kezdene Brazíliában az itt lévő ingóságaimból, de mégis, az érzet miatt. Megismerkedtem a szomszéddal. Kipakoltam a kramancaimat. Csiholtam netet, mint látjátok. Kialakítottam a kettőnk 18 négyzetes kis birodalmát. Még Kutya Úrnak is van külön díványa.

Hogy milyenek a népek a WG-ben? Őszintén: nem tudom, nem sok vizet zavarnak. Színes társaság, mind nem, mind nemzetiség tekintetében. Eddig találkoztam: a főbérlővel, aki egy olasz művésznő, a "szobaszomszédommal", aki egy kicsit túlpörgős, de bőven viselhető német srác, egy mexikói asztrofizika-hallgatóval (érted, asztrofizika....sajna ő épp költözik ki), meg futólag egy Mátyás nevű osztrákkal, szerintem ő csak valakinek a valakije és nem itt lakik. Persze, nem Mátyás, hanem Matthias, csak messze van a h gomb. Ja, meg még egy ürgével, ő most költözik be, valamelyik ex-jugoszláv államból származik. Ő is ehetőnek tűnik. Meg pont most, hogy kimentem pösölni, egy arabforma fazonnal. Mily meglepő, Hasszán a neve. Ő is épp költözik elfelé.  Meg még két kuttyal, ők is itt laknak. Elég viccesek, husky-keverékek, gyakorlatilag egy kistermetű dalmta és egy kistermetű németjuci, virító kék szemekkel. Ömmm. Jól érzem itt magam, maradjon is így. Van egy fa számítógépasztalom, úgyhogy le is kopogtam rajta gyorsan.
Bééékessssééég! :)

Akarjátok tudni, milyen az új melóm a TierQuarTier-ben, vagy majd írjak róla külön? Jó, leírom. Eddig naggggyyon klassz:) Szintén lekopogva.

Aszongya tegnap Jóanyám, számoljam meg a sarkokat. Ez ősi babona: ha új helyen megszámolod a sarkokat elalvás előtt, boldog leszel ott.

15.

Jó éjt!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése