2014. szeptember 24., szerda

Rendszergizda



Mesélek vicceset. Talán úgy egy hónapja volt, hogy beregisztráltam egy közösségi oldalra. Nem mintha a fácsebuk nem lenne elég, csak kíváncsi voltam rá. Tudod, név, kor, email, felhasználónév, azt bumm, bent is vagy. Körbenéztem, fent voltam két napig és rájöttem, hogy nem tetszik, nehezen kezelhető az oldal, unalmas, felesleges időpocsékolás, hülyeség. Jó, mondok, töröljük magunkat.
 Ja, adatlap, profil, törlés....nincs ilyen. 
MI VAN?


Átnéztem kétszer, háromszor az oldalt, semmi olyan, ami arra utalna, hogy bármi módon szabadulni tudok tőle.
Ejnye, mondom. Az egyetlen használható infó a rendszergazda emailcíme. Írtam neki kéztördelve levelet, hogy hát, nem-e lehetne-e esetleg-e, hogy elmondja-e, hogy tudnám törölni magam. E. Vártam egy hetet és a válasz mezőben csak az őszi szél görgette a digitális faleveleket. Jól van, mondom, nyaralnak. Vártam még pár napot, újra átböngésztem az oldalt, sikertelenül keresve a kireg funkciót, majd újra írtam, kicsit emelkedettebb hangon, de udvariasan, hogy akkor tessék már megmondani, hogy is működik. És tudjátok, mi volt a válasz? 
Semmi! De az gyorsan.

Aztán, tegnapelőtt kicsit mufurc hangulatban értem haza. Nem mondom, hogy rossz kedvem volt, csak kicsit harapós, mint a bolhás kutyának. Leültem egy pohár borral a gép elé még egy fél órára szörfölni és valamit kutakodtam az elküldött leveleim között, mikor is szembeötlött az oldalnak küldött segélyhívás, még mindig megválaszolatlanul. Gondoltam egyet. Az innentől következő levelezést egyszerűen bemásolom. 


Szept.22 (én):

Kiváló, köszi a gyors választ. Gond nincs, ráállítottam a kérdésre egyik hacker cimborámat. Lehet megbűvöljük kicsit az oldalt is. További sok sikert a felhasználóbarát kommunikációhoz!
 
Szept 24 (info@): 
Szia!

Egyszerűen csak annyi, h ne lépj be és az inaktivitás után felfüggeszt, majd töröl a rendszer.
Ha időközben meggondolod magad még a törlés előtt be tudsz lépni. Ha megkérdezhetem miért döntöttél úgy, h törölnéd magad az oldalról?
Köszi a választ!

Admin

ui: köszönjük a hack - tesztet


Megköszöntem, még elnézést is kértem az ijesztgetésért. Ezt hívják, azt hiszem, sikeres figyelemfelhívásnak. 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése